Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fredag 12/3 i Stockholm
- Trådstartare Luguber
- Start datum
spots
Aktiv medlem
Har fått en dag ledig i morgon fredag och tänkte ta mig en tur i Stockholm.
Har inte bestämt tid och plats ännu och är öppen för förslag.
Någon som är intresserad?
\\Sten
Vilken tid hade du tänkt dig? =)
Luguber
Aktiv medlem
Vilken tid hade du tänkt dig? =)
Min tanke var strax efter lunch, runt 13.00 - 14.00
\Sten
spots
Aktiv medlem
Jag borde kunna komma loss till 17, eller kanske till och med 16
Har du lust kan vi mötas någonstans i stan för en fotorunda? Vore kul!
Mvh Andreas
quarc
Aktiv medlem
Har du lust kan vi mötas någonstans i stan för en fotorunda? Vore kul!
Mvh Andreas
Jag är på. Är det 17 som gäller för din del? Vad tror du om att träffas vid glashuset vid plattan, knalla ut mot djurgården, sedan båten till slussen? Öppen för andra förslag också.
0734 - fyra tre 5426
spots
Aktiv medlem
Jag är på. Är det 17 som gäller för din del? Vad tror du om att träffas vid glashuset vid plattan, knalla ut mot djurgården, sedan båten till slussen? Öppen för andra förslag också.
0734 - fyra tre 5426
Japp.. Jag slutar 17 och jobbar vid kungsträdgården så borta vid glashuset blir bra strax efter det. Tycker att en promenad mot djurgården låter som en utmärkt idé. =)
quarc
Aktiv medlem
Japp.. Jag slutar 17 och jobbar vid kungsträdgården så borta vid glashuset blir bra strax efter det. Tycker att en promenad mot djurgården låter som en utmärkt idé. =)
OK, bra då ses vi där. Jag känns igen på mitt stora stativ på ryggen Och på min Pentax förstås
spots
Aktiv medlem
OK, bra då ses vi där. Jag känns igen på mitt stora stativ på ryggen Och på min Pentax förstås
Härligt! =)
Kanske hinner någon mer läsa den här tråden som vill hänga på?
spots
Aktiv medlem
Tack själv! Det var verkligen trevligt även om jag hade svårt att fotografera p.g.a stelfrusna händer. Kul att testa på några bilder med ett riktigt stativ också. =)
Håller på att ladda in bilderna från kameran nu så får vi se vad resultatet blev. Din bild på båten där blev ju riktigt cool.
Ser fram emot nästa fotorunda, förhoppningsvis då med handskar eller varmare kvällar, hehe.
Håller på att ladda in bilderna från kameran nu så får vi se vad resultatet blev. Din bild på båten där blev ju riktigt cool.
Ser fram emot nästa fotorunda, förhoppningsvis då med handskar eller varmare kvällar, hehe.