Annons

Fredag 12/3 i Stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

Luguber

Aktiv medlem
Har fått en dag ledig i morgon fredag och tänkte ta mig en tur i Stockholm.
Har inte bestämt tid och plats ännu och är öppen för förslag.

Någon som är intresserad?

\\Sten

Om jag hinner, och om det inte är för tidigt. Håller mig uppdaterad i alla fall, så kanske jag vet mer bestämt framåt kvällen.

Jag är gärna på vid 17-tiden om någon fortfarande är ute då. =) Eller under lunchen mellan 12-13 alt 13-14.

Mvh A

Det verkar som att det tidsmässigt blir svårt att få till.
17.00 är lite sent för mig, då bör jag var ahemma igen.
Så vi får dela upp oss.

\\Sten

Jag sitter fortfarande med det jag behöver göra och är inte klar, så jag får tyvärr lämna återbud och önska er en trevlig tur. Någon gång måste väl tiden vara på min sida i alla fall...

Tar med mig kamera och stativ så lägger jag in något här när jag vet hur dagen ser ut.

Har du lust kan vi mötas någonstans i stan för en fotorunda? Vore kul!

Mvh Andreas

Jag är på. Är det 17 som gäller för din del? Vad tror du om att träffas vid glashuset vid plattan, knalla ut mot djurgården, sedan båten till slussen? Öppen för andra förslag också.

0734 - fyra tre 5426

Jag är på. Är det 17 som gäller för din del? Vad tror du om att träffas vid glashuset vid plattan, knalla ut mot djurgården, sedan båten till slussen? Öppen för andra förslag också.

0734 - fyra tre 5426

Japp.. Jag slutar 17 och jobbar vid kungsträdgården så borta vid glashuset blir bra strax efter det. Tycker att en promenad mot djurgården låter som en utmärkt idé. =)

Japp.. Jag slutar 17 och jobbar vid kungsträdgården så borta vid glashuset blir bra strax efter det. Tycker att en promenad mot djurgården låter som en utmärkt idé. =)

OK, bra då ses vi där. Jag känns igen på mitt stora stativ på ryggen :) Och på min Pentax förstås :)

Verkar som vi bara blir två. Om någon vill dyka upp är det bara att göra det, eller ringa mitt nummer om man vill ansluta senare.

Tack för sällskap på fotopromenaden.

20 sekunder färja

Bilagor

• 20100312-_PX42409-1.jpg
    20100312-_PX42409-1.jpg
    68 KB · Visningar: 90
Tack själv! Det var verkligen trevligt även om jag hade svårt att fotografera p.g.a stelfrusna händer. Kul att testa på några bilder med ett riktigt stativ också. =)

Håller på att ladda in bilderna från kameran nu så får vi se vad resultatet blev. Din bild på båten där blev ju riktigt cool.

Ser fram emot nästa fotorunda, förhoppningsvis då med handskar eller varmare kvällar, hehe.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar