Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Framkallning i Göteborgs trakten

Produkter
(logga in för att koppla)

Isakssons foto

Ny medlem
Hej,
Jag är nyligt inflyttad till Göteborg efter många år i Spanien. Nu söker jag ett bra och prisvärt labb som jag kan sända mina bilder till för framkallning. I Spanien hade jag två labb som jag sände in bilderna till elektroniskt. Det var väldigt smidigt. Från det ena labbet plockade jag upp bilderna på plats och det andra kom med bilderna till mig. Här i sverige jobbar jag inte som professionell fotgraf men jag vill likväl ha kvalitets foton till ett bra pris. Någon som kan rekommendera något bra labb i Göteborg/Mölndal?

Tack på förhand.

Ingela

Välkommen till Göteborg och fotosidan. SÅg att det var ditt första inlägg.

Innan jag svarar:Vänligen gör en sökning i forumet innan du postar. Det är så vi skall göra. Jag sökte på "lab göteborg" och fick träffar...

Jag använder 3 kanaler:

1. Brukar mest använda Crimson.se för mina bättre bilder. Fantastiskt lab i stockholm som semi-profs använder. De skickar hem och resultaten är väldigt bra.

2. Ericson foto i Mölndal bro. De gör alltid ett bra jobb och kan tom printa när man väntar ...eller en lite långsammare tjänst. Bra men lite dyrare än Crimsons vanliga tjänst. Gillar Ericson överlag väldigt mycket. Man kan också ladda upp på weben och sedan hämta/få skickat.

3. On/Off för billiga massbilder. Tidigare använde de Västsvenska fotolabbet och då var det toppen. Nu är de ett finsk lab som är ok men web intefacet är lite knöligt (eller så har jag inte fattat än). Man laddar upp och kan sedan hämta i ON/OFF butik.

Lycka till

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar