Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Framkallning hos SIBA

Produkter
(logga in för att koppla)

thorseye

Medlem
Hej!
Är det någon som har några synpunkter på SIBAs framkallning av digitala bilder? Just nu har de en kampanj där 10x13/15 bilder bara kostar 79 öre per bild. Jag var inne på att framkalla mina bilder från Crimson, som verkar få bra recensioner. Dessutom har de ett uppladdningsgränssnitt som var riktigt bra. Men priset hos SIBA är ju lockande! Tips och idéer tas emot med öppna armar!

Länk till kampanjen:
http://www.siba.se/index.aspx?sectionid=2237&itemId=2237

/Jonas
 
Har framkallat på några olika billiga snabblabb och på Crimson.

Konkret kan man väll säga att man får det man betalar för.

Jag kommer att fortsätta använda snabblabben för mängdbilder för fotoalbums-instättning.

Men skulle aldrig använda dem för fotona med det lilla extra, då blir det Crimson
 
Jag har framkallat hos Siba en gång, tror de använde sig av västsvenska fotolabratoriet då.
Bilderna blev godkända men inte mer.

Numer använder jag mig alltid av Crimson, tycker de håller hög kvalité både på produkt och service.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.