Annons

Fråga om kameraväska EOS300D+Batterigrepp

Produkter
(logga in för att koppla)

eterisk

Medlem
Hej,

har letat efter en väska som jag kan lägga ned min Canon EOS 300D med batterigrepp, utan att behöva montera av batterigreppet. Det bör även få plats med lite mer (framtida objektiv). Måste man köpa en större LowePro väska? Har provat med en LowePro Nova 2 men den var för liten. Hur gör ni som har samma kamera? Vill inte behöva montera loss batterigreppet så fort kameran ska ned i väskan.

Jag har en Lowepro Nova3...
Perfekt för 300D+batterigrepp, samt ett par objektiv samt lite krimskrams.

Snart är det dock dags för extern blixt också, då kommer det bli tajtare, men kommer nog funka det också!

/Jocce

Har just nu en "Soligor Kameraväska Modell 42". Köpte den för att Cyberphoto rekommenderade den till 300D. Där får jag plats med kameran med monterat batterigrepp, kitobjektivet (18-55mm), instruktionsbok, kortläsare, batteriladdare + lite krimskrams så som halstabletter, extra minneskort mm. Kollade lite på Lowepro Nova3, blir nog nästa inköp, tillsammans med Sigmas 70-300mm och Canons 50mm f/1.8 II objektiv. Då har man ju dessutom plats över till ett par extrabatteri och framtida batteri samt en liten kompakt för ögonblicksbilder.

/A\

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto