Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fråga ang. Adobe Photoshop

Produkter
(logga in för att koppla)

Lollipoppan

Ny medlem
Hejsan!

Det är så att jag har en fråga angående bildredigeringsprogrammet Adobe Photoshop.. Jag hade programmet här i datorn men efter att vi hade fått hur mycket virus som helst i datorn så var ända utvägen att installera om hela datorn och då försvann programmet.. Jag tänkte nu att jag skulle installera det igen, men jag undrar om det finns på någon skiva eller om man måste hämta hem det från nätet? För om man hämtar hem det från nätet så kostar det väl pengar?

Tack på förhand!
MVH
Lollipop

Lollipoppan skrev:
Hejsan!

Det är så att jag har en fråga angående bildredigeringsprogrammet Adobe Photoshop.. Jag hade programmet här i datorn men efter att vi hade fått hur mycket virus som helst i datorn så var ända utvägen att installera om hela datorn och då försvann programmet.. Jag tänkte nu att jag skulle installera det igen, men jag undrar om det finns på någon skiva eller om man måste hämta hem det från nätet? För om man hämtar hem det från nätet så kostar det väl pengar?

Tack på förhand!
MVH
Lollipop

Du kan ju alltid gå in på Adobes hemsida och ladda ner en demo som fungerar i en månad.
Efter det kostar det pengar.

Tack snälla ni för dom svar jag har fått av er..
Jag antar att det kanske finns på en cd-skiva här hemma någonstans när jag tänker efter..
Det är mycket möjligt i alla fall..

ANNONS