Aleksander Savic
Aktiv medlem
Om du har grundläggande fotokunskaper ödsla inte tid på att gå utbildningar. Den bästa skolan är att göra saker själv, träna och träna och aldrig ge upp , fotografera. LYSSNA på erfarna fotografer och göra som de har sagt för att så småningom följa dina egna vägar. Jag , i början , kunde få ett uppdrag som jag ALDRIG har gjort men till kunden sa jag att jag tar uppdraget. Sedan satt jag flera timmar läste, tittade på You Tube filmer frågade andra kolleger, testade och testade och jag klarade uppdraget galant. Nu kan jag det bättre än någon annan.
Tänk på att alla världsberömda fotografer ALDRIG gick på några fotoskolor, utbildningar. Fundera nu på hur de gjorde för att bli så bra fotografer. Lycka till!
Du bör lära dig arbeta med Photoshop och Lightroom. Lära dig att marknadsföra dig själv och kom ihåg DU SKA KUNNA SÄGA ATT DU ÄR BÄST. Inga Jantelagar här inte.
www.moderskeppet.se har många bra grundläggande kurser. Rekommenderas!
Tänk på att alla världsberömda fotografer ALDRIG gick på några fotoskolor, utbildningar. Fundera nu på hur de gjorde för att bli så bra fotografer. Lycka till!
Du bör lära dig arbeta med Photoshop och Lightroom. Lära dig att marknadsföra dig själv och kom ihåg DU SKA KUNNA SÄGA ATT DU ÄR BÄST. Inga Jantelagar här inte.
www.moderskeppet.se har många bra grundläggande kurser. Rekommenderas!