Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotouppdrag TFP Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)

K-L Foto

Medlem
Hej!
Har fotograferat en hel del tidigare men inte haft inspiration eller tid de senaste två åren.
Jag har nu fått en fråga om jag är intresserad av att fotogra en idrottsman i Göteborg.
Eftersom jag jobbar 100% och studerar kvällar känner jag att jag inte hinner ta uppdraget eftersom det är så länge sen jag fotat och behöver då komma i form igen, vilket jag som sagt inte har tid till just nu.

Det handlar om att fotografera en boxare i en mer personlig vardaglig träning. Boxaren är från Göteborg och vill knyta an bilderna till sin historia, förslagsvis genom Röda stens grafittiväggar som bakgrund.

Jag har fått till mig att det finns en mindre budget för utlägg.

Är det någon som är intresserad av uppdraget vidarebefordrar jag gärna kontaktuppgifterna.



/K-L Foto
 
Hej!
Har fotograferat en hel del tidigare men inte haft inspiration eller tid de senaste två åren.
Jag har nu fått en fråga om jag är intresserad av att fotogra en idrottsman i Göteborg.
Eftersom jag jobbar 100% och studerar kvällar känner jag att jag inte hinner ta uppdraget eftersom det är så länge sen jag fotat och behöver då komma i form igen, vilket jag som sagt inte har tid till just nu.

Det handlar om att fotografera en boxare i en mer personlig vardaglig träning. Boxaren är från Göteborg och vill knyta an bilderna till sin historia, förslagsvis genom Röda stens grafittiväggar som bakgrund.

Jag har fått till mig att det finns en mindre budget för utlägg.

Är det någon som är intresserad av uppdraget vidarebefordrar jag gärna kontaktuppgifterna.



/K-L Foto

Hej Kai.

Det är nog bättre att du gör en annons av din fråga.
Personligen har jag inte tid, kanske vore en spännande sak.

Med vänlig hälsning
Rolf
 
På engelskspråkiga forum brukar det vara Trade For Prints eller Trade For Pictures.

Tanken är att fotografen jobbar gratis, modellen jobbar gratis, och båda får bilder att använda i sin respektive portfolio.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.