Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototräffar över statsgränserna...

Produkter
(logga in för att koppla)

JOOO

Aktiv medlem
Detta kanske är gammal skåpmat men jag fick en idè!
Vore det inte kul om det kunde anordnas fototräffar över statsgränserna? Dvs om tex ett gäng göteborgare skulle vilja göra en liten tur till tex Malmö eller Jönköping (eller kanske ännu hellre en bortglömd "håla";) så skulle det väl vara trevligt om några malmöbor eller jönköpingsbor tog emot en och visade smultronställena i respektive kommun (nödvändigtvis inte citykärnan)...?

Jag är medveten om att det skulle innebära vissa logistiska problem, som det alltid tycks göra när främlingar ska anordna något gemensamt men visst är det en trevlig idé?! :)




PS.
Är göteborgare extraslöa när det kommer till att anordna och medverka till fototräffar eller är det bara jag..?
 
Du menar stadsgränserna (eller kanske kommungränserna). Statsgräns är nåt vi har mot t ex Norge.

/Jourhavande språkpolis
 
Tack så hemskt mycket för påpekandet Magnus...!

Vad vore världen utan språkpoliser... ;p


Edit: ser nu att jag faktiskt skrev "statsgränser" två gånger... då kan man ju inte skylla på att man slant.. eller? ;)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.