Annons

Fototräff, Stockholm på Lördag!

Produkter
(logga in för att koppla)

sagan

Avslutat medlemskap
vi träffas Lördagen den 13 på trappen vid plattan,
kl 12.00..Välkommna! vilka kommer?
 
Det är ju riddarspel i Rosersberg juhu......
Jag tänkte dit och kolla läget. Nordic knights ska vara där...

De enda (sägs det) som använder riktiga svärd, riktiga brynjor.......riktiga hästar?

Ni ska inte dit då?
 
Tänkte plåta lite krom på American Car Show i Norrtälje. Dessutom är det fest på eftermiddagen/kvällen. annars hade jag oxo kommit.
 
Visst vore det kul om vi kunde träffas och gör det ni som kan, men det bor "bara" 1/9 av Sveriges befolkning i Stockholm så...

Alltså, om vi ska räkna med att så många som möjligt kan komma bör vi nog inte utgå från att alla bara kan svänga ner/upp till Stockholm bara sådär hade det varit planerat längre i förväg så är det ju ok men bara sådär???

Vi skulle ju kunna hyra ett par stora armésjukhustält och sita och käka medhavd mad och grilla...
 
Gör gärna det MEN GLÖM INTE ATT FOTOGRAFERA VAD SOM SKER KLOCKAN 13:15!!! Och sedab skicka bilden hit tillfotosidan. Det har just kommit klartecken från David om den här idén och publicering 13/7 13:15 är det som gäller. För er med frågetecken ovanför skallen se tråden:" Dags igen för gammalt uppslag?? ". Och där också Davids svar från idag.
Us
 
pettersson skrev:
Visst vore det kul om vi kunde träffas och gör det ni som kan, men det bor "bara" 1/9 av Sveriges befolkning i Stockholm så...

Alltså, om vi ska räkna med att så många som möjligt kan komma bör vi nog inte utgå från att alla bara kan svänga ner/upp till Stockholm bara sådär hade det varit planerat längre i förväg så är det ju ok men bara sådär???

Vi skulle ju kunna hyra ett par stora armésjukhustält och sita och käka medhavd mad och grilla...

Nu tror jag inte att initiativtagaren syftade på att detta var en sanktionerad aktivitet för alla på FS, lika lite som IRL daten på mässan. Det kändes mer som improvisation. Ingen är utestängd men heller ingen anpassning för att säkerställa att alla kan komma. Så tolkar i alla fall jag det.
För övrigt är det väl även så att det snarare är 2/9 än 1/9 som bor i Stockholm med omnejd.
 
ANNONS