Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototräff i Malmö 18 mars

Produkter
(logga in för att koppla)

connyM

Aktiv medlem
Dax igen i Malmö 18 mars
Alltså dax för ny fototräff i Malmö.

Jag har bokat lokalen den
torsdagen den 18 mars kl 19.00

Som vanligt inget program, utan endast en kvälls kul samvaro och lite fika och lite bilder och mycket snack.

Välkomna och glöm inte lite av era bilder och naturligtvis det berömda E.F.S humöret.

/Conny

PS.
och alla ni som inte varit med ännu,
boka kvällen och känn er välkomna

---.Karta till lokalen ---

Jag kommer gärna!

Var det inte tänkt att UPPGIFTEN skulle redovisas? Conny, du skulle kanske informera om det, så att även de som inte var där förra gången kunde hänga på.

En liten hemläxa

Vi pratade om att vi skulle fixa en liten uppgift till nästa träff. Vi kom fram till att det skulle vara en (1) bild på "en gammal byggnad" som vi skulle berätta om varför det just blev den bilden och vad vi tänkte på när vi tog bilden. Det är ABSOLUT ingen tävling och det är helt frivilligt. Bilden kan vara på dia, papper, på cd eller något annat kul.

ska bli spännande att se vilka olika tolkningar det blir på detta tema..

Jörgen

Re: En liten hemläxa

Bossebarrskog skrev:
Vi pratade om att vi skulle fixa en liten uppgift till nästa träff. Vi kom fram till att det skulle vara en (1) bild på "en gammal byggnad" som vi skulle berätta om varför det just blev den bilden och vad vi tänkte på när vi tog bilden. Det är ABSOLUT ingen tävling och det är helt frivilligt. Bilden kan vara på dia, papper, på cd eller något annat kul.

ska bli spännande att se vilka olika tolkningar det blir på detta tema..

Jörgen

Sade vi verkligen EN bild? Spännande...

Teodora

Hej,
Har alla hunnit plåta en bild på en "gammal byggnad" ????

För jag hoppas att det blir många bilder och mycket snack på torsdag (18/3).

Och alla ni som inte varit med. Kom och till vår träff.OBS det är INTE tvunget att ha med en bild. Du är välkommen ändå.

Vi ses på torsdag
// Conny

Har inte hunnit ta någon bild än; har varit utomlands t o m idag. Skall dock försöka ordna en, jag har några idéer i bakfickan ;o)

Kommer imorgon. Har inte blivit någon bild på gammal byggnad sedan senast, men jag har en i bakfickan även jag, från i februari.

/Fredrik

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar