Mozo
Avslutat medlemskap
Jag har fått en förlängd weekendresa till Rom i 40-årsprecent av mina nära och kära! Givetvis började det klia i avtryckarfingret och jag såg för mitt inre alla bilder jag kommer att ta
Men för att inte fastna framför alla turistfällor så vill jag höra mig för om det finns något speciellt jag absolut inte får missa! Stadsdelen Trastevere har jag läst mig till att man inte bör missa om man vill se det genuina Rom, likaså marknaden vid Piazza...någonting(kommer inte ihåg vad torget hette, men det är marknad där varje morgon/förmiddag).
Finns det andra marknader värda att besöka? Alla tips tas tacksamt emot
Jag har tänkt mig att plåta en rulle per dag, svartvitt. Vi har en digitalkamera också, för färgbilder.
Vi kommer att vara där mellan den 27:e till den 31:a oktober.
mvh
Christer
Men för att inte fastna framför alla turistfällor så vill jag höra mig för om det finns något speciellt jag absolut inte får missa! Stadsdelen Trastevere har jag läst mig till att man inte bör missa om man vill se det genuina Rom, likaså marknaden vid Piazza...någonting(kommer inte ihåg vad torget hette, men det är marknad där varje morgon/förmiddag).
Finns det andra marknader värda att besöka? Alla tips tas tacksamt emot
Jag har tänkt mig att plåta en rulle per dag, svartvitt. Vi har en digitalkamera också, för färgbilder.
Vi kommer att vara där mellan den 27:e till den 31:a oktober.
mvh
Christer