Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotosugen Lör 27/12

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Stockholm:

Tänkte ta en rejäl sväng imorgon för att rasta benen och bränna av lite av maten.

Nån som vill komma med? Kameran hänger naturligtvis med! Och kanske kan man luncha på stan med en julpilsner?

Ringen Centralen kl 11. Flemingatan- Steriksg-Odeng-Karlav-Östermalmstorg-Stureplan-osv eller nåt i den stilen.

//Marcus
0708 777895
 

Bilagor

  • 7125-Gås-100k.jpg
    7125-Gås-100k.jpg
    74.1 KB · Visningar: 595
Nej men asch, har ju just bestämt att träffa en kompis i morgon. Men gärna någon annan dag här under julen, jobbar lite sporadiskt bara.
 
Låter som en utmärkt idé. Jag behöver komma ut med kameran och en julpilsner låter inte helt fel det heller.

//anna
 
Senast ändrad:
Stockholm:

Tänkte ta en rejäl sväng imorgon för att rasta benen och bränna av lite av maten.

Nån som vill komma med? Kameran hänger naturligtvis med! Och kanske kan man luncha på stan med en julpilsner?

Ringen Centralen kl 11. Flemingatan- Steriksg-Odeng-Karlav-Östermalmstorg-Stureplan-osv eller nåt i den stilen.

//Marcus
0708 777895

Låter som en god idé :) Om senaste dagarnas "dim-moln" inte fortsätter envisas så kan det ju t.o.m bli lite sol på e.m! (Hävdar SMHI... :-O

Färdplanen låter OK, har ev. ngt förslag på ett mindre sidospår, men det tar vi imorgon.

Gärna en lunch på stan, med en "After-Jul-Pilsner".

Precis som senast, så stoppar jag ner stativet i ryggsäcken, dagarna är ju korta.

Så... Till 98% säkerhet dyker jag upp imorgon! trevligt initiativ :)

/B
 
Bra idé

Stockholm:

Tänkte ta en rejäl sväng imorgon för att rasta benen och bränna av lite av maten.

Nån som vill komma med? Kameran hänger naturligtvis med! Och kanske kan man luncha på stan med en julpilsner?

Ringen Centralen kl 11. Flemingatan- Steriksg-Odeng-Karlav-Östermalmstorg-Stureplan-osv eller nåt i den stilen.

//Marcus
0708 777895


Jag kan ej denna gång, sitter funktionär i Storvreta Cupen i Innebanndy, men kommer gärna med nästa gång. Vill gärna hitta Stockholms guldkorn, och Benkar "känner" jag redan, så nästa gång är jag med..
 
Tack för idag alla :)

Solen tittade fram, för att sedan försvinna :-(

Men trevlig ses och röra på sig, samt en macka/kaffe/öl!

Blev i alla fall några bilder.

/B

Vilse vid Atlasmuren?
 

Bilagor

  • IMG_3636.jpg
    IMG_3636.jpg
    96.8 KB · Visningar: 426
Det låter bra Jimmy!

Själv tänker jag ta en sväng med stativet i eftermiddag! Ska tänka ut några schysta bilder att göra när ljuset är som bäst..
Gissar att jag sparkar igång kl 14. om det är nån som vill med?

//Marcus
 
Okej Bengt,

Tänkte ta Mariaberget med tele tar med vidvinkel också..

Så vi skulle kunna säga Zinkens t-bana kl 14 så har vi lite tid att ta ut vinklarna..

//M
 

Bilagor

  • 01694_Kranar-Klarabergviaduk-100k.jpg
    01694_Kranar-Klarabergviaduk-100k.jpg
    81.4 KB · Visningar: 249
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.