Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotosugen i eftm. fre 31/8 !!!

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Stockholm:


Tänker äta en god lunch kl 13 och sedan ge mig ut och plåta på staden, om någon vill hänga med eller komma lite senare... Bästa ljuset börjar vid 16 rycket!

//Marcus

0708 777 895
 

Bilagor

  • 9316-håller-hand-gstan-sv-4.jpg
    9316-håller-hand-gstan-sv-4.jpg
    38.1 KB · Visningar: 439
Ja, det vore trevligt.Kan vara runt 15.20 på Centralen då mitt Uppsalatåg kommer in. Kanske hinner jag med ett tidigare också. Vart tänkte du röra dig?
 
Kul Anna,

Tänkte röra mig i Gamla stan-City så slå mig en signal när du sitter på tåget så bestämmer vi mötesplats!

//Marcus
 
Skulle vara kul, men jag har inte en aning om när/om jag kan komma loss. Slår en signal och försöker hitta er om det inte blir för sent.

/Jimmy
 
Senast ändrad:
Tack för idag. Synd att solen gick lite i moln, men det blev ju en del andra bilder. Återkommer med fler i morgon :)
 

Bilagor

  • _d2x3511.jpg
    _d2x3511.jpg
    68 KB · Visningar: 311
Tack själv Anna,

Det blev ju ändå några schysta timmar :)

Langar upp en bild så länge skall iväg ut och hålla grundkurs i foto sen kommer det fler!
 

Bilagor

  • 0989-anna-fotoautomat-sv-40.jpg
    0989-anna-fotoautomat-sv-40.jpg
    36.8 KB · Visningar: 283
Schyst Anna, gillar den där med spelgeln!

Här har vi tjejen som tänder ljus för de döda!
 

Bilagor

  • 0872-flicka-tänder-ljus-40k.jpg
    0872-flicka-tänder-ljus-40k.jpg
    34.4 KB · Visningar: 204
Gravallvarligt bakis idag Anna? Kom igen nu, vill se mera bilder ju.. :)
 

Bilagor

  • 0917-grav-storkyrkan-40k.jpg
    0917-grav-storkyrkan-40k.jpg
    39.6 KB · Visningar: 120
Fan, är det bara du och jag Jimmy som lägger upp idag eller ska vi säga nästan jämt :)

Bröllop i Tyska kyrkan. Dottern i hörnet var inte speciellt lycklig!
 

Bilagor

  • 0937-brudpar-40k.jpg
    0937-brudpar-40k.jpg
    39.2 KB · Visningar: 106
mackan skrev:
Fan, är det bara du och jag Jimmy som lägger upp idag eller ska vi säga nästan jämt :)

Bröllop i Tyska kyrkan. Dottern i hörnet var inte speciellt lycklig!

Det verkar inte bättre, Mackan. Idag kompistråden - i morgon världen /;)

Ni har båda riktigt bra bilder i vilket fall. Jag gillade också spegelbilden och den gråtande bröllopsgästen är ju kanon!

/Jimmy

Kan ju passa på att tipsa om baren på Clarion. Riktigt bra ljus vid 18-tiden. Och god öl med.
 

Bilagor

  • imgp5794.jpg
    imgp5794.jpg
    79.2 KB · Visningar: 100
ANNONS