Annons

Fotosugen Grönan ons 30/5

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Stokcholm:

Då gör jag ett nytt försök och ser ifall det är fler som är sugna!

Jag och Honkanen tar en sväng till Gröna Lund för att fånga lite glatt folk i farten!

Samling utanför stora entren kl 17:00 Eller om nån kommer senare så slå en signal och möt upp oss på insidan.

//Marcus

0708 777 895
 

Bilagor

  • slänggunga-97-9980-17-40k.jpg
    slänggunga-97-9980-17-40k.jpg
    38.9 KB · Visningar: 401
Det här lät ju intressant.
Ska försöka undanvara lite tid då.

Ska jag försöka möta upp er vid 17.00.
 
mackan skrev:
Stokcholm: Jag och Honkanen tar en sväng till Gröna Lund för att fånga lite glatt folk i farten!
//Marcus
Kanske - men hur e de me OK från tivolichefen å vakterna mfl å plåta..? Å de KAN ju va firmaskivor odyl igång å femkamp me doping - å tjejer, som event kramar fel kille i radiobilen å tvärtom, å som kan bli syrak..?
YoursTruly,
_/h:mad::n:s:N.
 
Ser ut som jag kan komma också. Ska bli väldigt kul.

En fråga bara, hur har ni tänkt göra om det börjar regna lite lätt, avbryter ni eller kör ni vidare?

0709-70 39 17
 
granden- skrev:
En fråga bara, hur har ni tänkt göra om det börjar regna lite lätt, avbryter ni eller kör ni vidare?

Har jag nu släpat med mig både kamera och stativ till plugget så tänker jag inte ge upp så lätt. Om jag märker att det börjar duggregna innan jag kommer dit så kanske jag till och med letar upp närmsta Ica och köper något super-ultra-budget-paraply (jag behöver ändå ett).

/Mikael
 
Jag bara satt och väntade på att någon skulle leta upp min profil och nämna "paraply-parallellen"...

Jag fick inte med mig min kameraväska innan jag åkte till plugget i morse... Fick bara med mig kameran. Paraplyet i väskan har dessutom sett sina bättre dagar (speciellt sedan det regnade en dag och jag tänkte "äsch, inte ska det vara några problem att gena genom det här buskaget")

=)
 
Inte för att det här blev min bästa bild för kvällen, men man kan ju inte bara strunta i att visa upp så här glada människor =)
 

Bilagor

  • img_7042.jpg
    img_7042.jpg
    44.1 KB · Visningar: 177
Efter att ni gick hem så var jag kvar ytterligare ett par timmar och tog en del kort, men det blev inga revolutionerande bilder. Därmed inte sagt att bilderna blev dåliga... Fick till exempel den här småvarma bilden på ett dansande par:
 

Bilagor

  • img_7093.jpg
    img_7093.jpg
    28.3 KB · Visningar: 173
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.