Annons

Fotosugen Göteborg söndag 22/3

Produkter
(logga in för att koppla)

JenyJ

Aktiv medlem
Hej alla!

I morgon, söndag, tänkte jag ta mig en tur till Botaniska och se hur våren gryr och gror..!
Vill du hänga på så ses vi vid entrén kl 14.

/Jenny (som nås på 0735-68 82 67)
 
Åh, jag och mitt 70-300 är nyss hemkomna därifrån. Smaskigt väder. Fick bli en fika med. Jag önskar er som ska med i morgon en jättefin dag!! Nästa gång får jag hänga på med. Denna gång blev det med en god vän. Må gott!

/Fredrik

ps. Äpplepajen med vaniljsås på caféet där borta är inte dum den... =)
ds.
 
Jag kan hänga med, har aldrig varit på Botaniska förut.
Får lufta femtian på femtian :)
 
Usch, vad klok du är Juhani! ;-)
Visst är det så man borde göra... För min del blir det dock lite mer idag. Har ett par grejor jag vill prova, och de kväver fler objektiv... Men jag lovar att bära själv! ;-)
 
Tokfina bilder!!! Vi får se till att det blir fler fotodagar eller hur? Hoppas ni även fick er någon go fika!

Hörs och Ses!
/Fredrik
 
Ja, tack killar för trevligt sällskap idag!
Jag har haft fullt upp under kvällen och knappt hunnit titta igenom bilderna, men det kommer...

Fredrik... Klart det blir fler tillfällen! Men nästa gång får du ju se om dina prioriteringar! ;-)
 
Foto kompisar !

Otroligt fina bilder, synd att jag inte kunde vara med. Skulle tro att jag skulle lära mig en del saker bara att titta på er.
Har suttit med sjuka barn hela helgen.
Hils Danny
 
Kul å se hur olika och lika bilder det blir när man är på samma ställe och fotar varandra, ehm, menar omgivningen...

Vi får göra ett besök på botaniska lite senare i vår igen.
 

Bilagor

  • stammmm.jpg
    stammmm.jpg
    40.7 KB · Visningar: 83
  • blad.jpg
    blad.jpg
    36.4 KB · Visningar: 88
Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.