Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotoställen i Tokyo?
- Trådstartare Gylläng
- Start datum
furo
Aktiv medlem
Shinjuku och Akihabara är väl självskrivna för dig.
Men jag vill tipsa om Odaiba: Extrem och knasig arkitektur, shoppinggalleria som har tagit det där med "tema" till nya höjder, konstgjord sandstrand (fast sanden är äkta), ett kvarter helt i fransk stil där allt är inriktat på bröllop...
Jag vet inte om det är så häftigt, men bara ett par kvarter från många av de stora gatorna finns det lugna, tysta och nästan folktomma bakgator. Lätt att förbise för där finns det oftast ingenting som turister brukar vara intresserade av.
Men jag vill tipsa om Odaiba: Extrem och knasig arkitektur, shoppinggalleria som har tagit det där med "tema" till nya höjder, konstgjord sandstrand (fast sanden är äkta), ett kvarter helt i fransk stil där allt är inriktat på bröllop...
Jag vet inte om det är så häftigt, men bara ett par kvarter från många av de stora gatorna finns det lugna, tysta och nästan folktomma bakgator. Lätt att förbise för där finns det oftast ingenting som turister brukar vara intresserade av.
White and Black
Avslutat medlemskap
Mamma mia!
Vad skall jag fota? Jag gillar gatufoto.......
Hur i all sin dar skall FS vägleda dej til gatufoto i Tokyo?
Det finns milljoner av objekt på Ginza Street var enda timme......liksom i Svedala........
Lugn bara....och god tur ;-)
Vad skall jag fota? Jag gillar gatufoto.......
Hur i all sin dar skall FS vägleda dej til gatufoto i Tokyo?
Det finns milljoner av objekt på Ginza Street var enda timme......liksom i Svedala........
Lugn bara....och god tur ;-)
Linmajon
Aktiv medlem
Tokyo är supersympatiskt och du lär känna det direkt. Ibland kan du bli tilfrågad att prata lite engelska, för att de gillar att träna engelska och är nyfikna. Få ställen jag varit på är så fotogeniska som Tokyo trots att staden inte är omedelbart spektakulär överallt som tex. New York.
Kvarteren runt stationen vid BIC camera (Ginza) är fina att plåat med barer och restauranger.
Kvarteren runt stationen vid BIC camera (Ginza) är fina att plåat med barer och restauranger.