Annons

fotoskolor/kurser i london

Produkter
(logga in för att koppla)

nitr

Ny medlem
Hej. Jag befinner mig for tillfallet i London och funderar pa att plugga foto i host. Det finns dock ett par miljarder olika deltidskurser pa nastan lika manga olika skolor, sa om nagon har erfarenhet eller kanner till lite om vilka som ar bra sa vore jag evigt tacksam for lite tips. Svart att avgora hur bra kurserna ar bara pa broschyrerna. Har hittills kollat pa Central Saint Martins College of Art and Design, London college of Printing och funderar pa Islington Arts factory. Notera att jag i forsta hand ar ute efter en deltidskurs da jag planerar att jobba for att inte behova bo i en skokartong. Blir galet glad for alla tips!
Ha en bra midsommar.
Martin

Hej Martin :)

Var på arbetsförmedlingen idag och kollade i en katalog från IM Education. Hittade en trevlig fotoskola men jag minns inte var, tror dock det var London. Minns inte vad den hette heller, men hur som helst kan man beställa deras katalog på http://www.im-education.com/imhe/. Om dom inte vill skicka den till England så får jag väl min om ett par dar, så kan jag sammanställa en lite förteckning åt dig :)

/Jocke

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar