Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotosidans karta
- Trådstartare pery
- Start datum
LittleCapa
Aktiv medlem
Uppsala högar syns!
Puh, hur skulle det gått annars.
Men om inte jag minns fel så syns domkyrkan rätt bra på rätt så långt håll så den är svår att bomma ens utan karta.
Puh, hur skulle det gått annars.
Men om inte jag minns fel så syns domkyrkan rätt bra på rätt så långt håll så den är svår att bomma ens utan karta.
Grimmer
Aktiv medlem
Roligt att gå ut på kartan för att leta efter roliga platser att fota på.
Lika synd är det att det inte går att komma till den platsen där en bild är tagen. Ser jag en underbar vy eller en snygg byggnad så skulle det ju vara väldigt kul att även hitta den på kartan. Som det är nu så får man gissa...
Skulle inte den funktionen vara enkel att lägga till?
Lika synd är det att det inte går att komma till den platsen där en bild är tagen. Ser jag en underbar vy eller en snygg byggnad så skulle det ju vara väldigt kul att även hitta den på kartan. Som det är nu så får man gissa...
Skulle inte den funktionen vara enkel att lägga till?
magnus67
Aktiv medlem
Om någon lagt upp en bild, och därefter placerat ut den på kartan, skulle jag via en länk vid bildvisningen kunna få upp den platsen på kartan.clindh skrev:
Nu är jag inte riktigt med på vad du önskar?
Som det är nu kan man från kartan komma till de bilder som är utlagda. Men man kan inte komma från en bild till kartan. (Eller har jag misat nåt?)
pery
Aktiv medlem
Som på Utsidan!
http://www.utsidan.se/albums/viewpic.htm?ID=18352&set=lp
Länken "Visa på kartan"
Per
http://www.utsidan.se/albums/viewpic.htm?ID=18352&set=lp
Länken "Visa på kartan"
Per