Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotosidan och Kodak

Produkter
(logga in för att koppla)
Man får hoppas att så inte blir fallet ,gillar både T-max och Tri-x, tur man har lite film liggandes i frysen under
falukorvar och köttfärsen.

Per

Hmmm, är det verkligen "hela" Kodak det gäller? Filmproduktionen borde gå rätt bra kan man tycka, eftersom det säkert säljs mer film idag än för 1-3 år sedan. Eller så är det dags att fylla frysen! Visserligen är hela min understa låda redan full, men man vet ju aldrig:)

Hmmm, är det verkligen "hela" Kodak det gäller? Filmproduktionen borde gå rätt bra kan man tycka, eftersom det säkert säljs mer film idag än för 1-3 år sedan. Eller så är det dags att fylla frysen! Visserligen är hela min understa låda redan full, men man vet ju aldrig:)

Katastråf för mig då jag håller på att sälja av större delen av min analoga utrustning.
Jag har bara tänkt att behålla en mellanformatkamera.
/Thomas

TriX och Tmax kommer säkert finnas kvar i någon form. Arista Premium 100/400 är väl PlusX och TriX. Hur det är med kinesiska Lucky nu är jag osäker på, men Kodak samarbetade med dem för några år sedan iallafall.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar