Annons

Fotosidan med i tidningen Allt om Digitalfoto

Produkter
(logga in för att koppla)

Bluedude

Aktiv medlem
Vet ej om jag har reggistrerat detta på rätt ställe i alla forum (ni får väll skälla om det hamnat fel...).

I morses på väg till jobbet köpte jag senaste numret av tidningen Allt om digitalfoto för att ha något att bläddra i. Satt och slökikade lite i den och hamnade på sidan 16. Så förvånad jag blev när jag då hittar ett foto i tidningen som jag själv är med på. Det är en av bilderna från mötet på fotomässan på Elmia i Jönköping.

Lite kul då jag inte hade en aning om att jag skulle dyka upp i en tidning om digitalfoto. Oki jag e ju såklart inte ensam på bilden då det var ganska många på mötet men överraskningsmomentet va lika stort i alla fall.

De flesta av oss som jobbar med Allt om Digitalfoto är aktiva på fotosidan, så det är inte så konstigt att vi bevakar fotosidans träff på Fotomässan.

Jeppe som tagit gruppbilden (som Janne Arleklint arrangerat) testar kameror åt oss.

/magnus (som också är med på bilden)

Självklart ska Bella ha uppmärksamt. Tyvärr var uställningen precis vid lämning så det hanns inte med mer.

Allt som är viktigt och intressant försöker vi uppmärksamma. Det är bara att tipsa oss.

froderberg skrev:
Självklart ska Bella ha uppmärksamt. Tyvärr var uställningen precis vid lämning så det hanns inte med mer.
Jag vet och vi är ju som sagt glada för det som hanns:)
(Det var mer än vi fick av fotosidan om hur tillställningen var.)

Senast ändrad:
ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto