Annons

Fotosidan lagade PS telepatiskt...

Produkter
(logga in för att koppla)

Kalle_B

Aktiv medlem
Inget märkvärdigt men en rolig händelse...

Har laddat hem Photoshop CS4 och kör 30 dagars trial version, verkar ju ganska spännande även om jag inte gilalr gränssnittet helt, men det kanske bara är en vanesak...

Hur som haver, jag satt och labbade med en bild och plötsligt så blev min musmarkör en hand! alltså den "handen" som man använder för att flytta sig runt i bilden. Hur jag än bytte verktyg och donade så var den kvar och jag kunde inte görn något... Startade Firefox och gick in på Fotosidan och skulle precis börja formulera min fråga i forumet när jag bara för en sekund skulle kolla felet i Photoshop igen och vips var det borta!
Kan notera att jag startade om PS flera gånger innan, laddade in nya bilder osv osv, inget funkade...

jaja, det var ju bra att Forumet nu mer lagar problem direkt i realtid. :)

Fråga: Lite sugen på att köpa denna versionen, går sjukt fort med CS4 med min dator, 8GB DDR3 RAM, 4 kärnor, 64 bit vista och några TB hårddiskar, men min testversion är på engelska och ajg har vant mig vid den svenska versionen på CS2, någon som vet om och när CS4 kommer på Svenska?

Humor... Nu återkom problemet igen... alltså, vilket verktyg eller kommando jag än väljer så är det bara handen som syns, börjar tro att det är en bugg för nu har jag provat det mesta tror jag... någon som vet?

Ok, december... trevligt

Hur som haver, jag satt och labbade med en bild och plötsligt så blev min musmarkör en hand! alltså den "handen" som man använder för att flytta sig runt i bilden. Hur jag än bytte verktyg och donade så var den kvar och jag kunde inte görn något... Startade Firefox och gick in på Fotosidan och skulle precis börja formulera min fråga i forumet när jag bara för en sekund skulle kolla felet i Photoshop igen och vips var det borta!
Kan notera att jag startade om PS flera gånger innan, laddade in nya bilder osv osv, inget funkade...

jaja, det var ju bra att Forumet nu mer lagar problem direkt i realtid. :)

Att hota programvara eller annat med Fotosidan går oftast hem!

Även griniga ungar kan man hota med Fotosidan "- Jaså du tänker se så där grinig ut resten av dagen?!"
" -Fortsätter du med det tar jag en bild på dig och lägger in den på kritiksidan under veckans tema "Åskmoln". Det vill du väl inte?"

Michael - Kameran är även ett vapen -

Jag går en distanskurs i bildbehandling och jag vet att en del haft problem med att Photoshop låst sig och det enda som fungerat är handverktyget. Enda som hjälpt har varit att starta om datorn.

Jag har inte själv upplevt problemet, har hört andra som fått dessa problem då de kört videospelaren och CS3 samtidigt. Anar att det är samma symtom men det löste sig ju bra för dig Kalle.

/Lotta

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar