Annons

Fotosidan + Kamera&Bild

Produkter
(logga in för att koppla)
Det rabatterade prenumerationserbjudandet på Kamera&Bild (det var kanske bara för oss betalande?) är också borta - trist.

fortsättning följer ?

Hej ... kommer samarbetet ta ny form eller påbörjas på nytt ? eller finns inte dessa planer ?

mvh fredrik

Inga planer finns fn, men vi är inte främmande för nya samarbeten med K&B eller andra tidningar för den delen i framtiden.

Vad var bäst med samarbetet tycker ni; att det kom in fler artiklar på FS eller att tidningen skrev om saker som händer här på Fotosidan?

Att det skrevs om FS i K&B var ju - om inte annat - bra för marknadsföringen, men det fick mig även att upptäcka saker med FS som jag annars inte hade tänkt på. Tycker också att det är synd att sammarbetet tog slut. Vore bra om det kunde sparkas igång igen. Vill/kan inte K&B kanske FOTO eller någon annan tidning vill hänga på?
U

clindh skrev:
Inga planer finns fn, men vi är inte främmande för nya samarbeten med K&B eller andra tidningar för den delen i framtiden.

Vad var bäst med samarbetet tycker ni; att det kom in fler artiklar på FS eller att tidningen skrev om saker som händer här på Fotosidan?

Jag tycker att fler artiklar här på FS var trevligt, då jag inte läser tidningen ( fn iaf).

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto