Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotosidan: "Framtidens community" (InternetWorld 5/2005)

Produkter
(logga in för att koppla)

cowboy

Aktiv medlem
I tidningen InternetWorld 5/2005 (till prenumeranterna idag) finns ett stort fyrsidigt reportage om Erik, David, Christer och Fotosidan.

Superlativerna haglar i artikeln.

Grattis, ni ses som ett föredöme i branschen om hur man ska utveckla och driva en engagerande sajt!

Senast ändrad:
Ja, jättekul! Artikeln alltså, men jag trivs nog bättre bakom kameran jag. :)

Jag kan upplysa om att det inte vart några uppslitande diskussioner om vem som skulle stå främst a'la "Ulvesson och Herngren", det var bara att lyda fotografen...

Everybody take cover. Jag förutspår en ny stor influx av medlemmmar som senaste gången det var på G i media.

Skämt åsida, gratulerar "the Crew" med ståande ovationer. Ska springa ner till bibblan på måndag och läsa reportaget, såg tidningsframsidan på webben idag.

Ja, tusan. Den där tidningen hade jag ju tänkt köpa på vägen hem.

Fotosidan är väl "state of the art" när det gäller communities detta kvartal, men nästa kvartal tror jag man vill ha en mer personlig touch för att tränga igenom bruset. Iallafall om man vlll scora i amerikanska mätningar.

Va? Fotosidan på Internetworlds första sida, tänkte jag och tittade flera gånger i tidningen innan jag fattade det och läste igenom artikeln med glädje.
Fotosidan är verkligen den bästa sida jag har sett och var registrerat på. Jag är glad att kunna räkna mig som en obetydlig medlem här på Fotosidan. Jag tittar in minst 10 gånger dagligen.
Grattis och tack för att Fotosidan finns.
/Fred

Snacka om att jag var trött när jag läste detta, jag gick o la mig, och läste Foto säkert 5 gånger från pärm till pärm och letade efter artikeln om fotosidan.. =P

Proboarder skrev:
Snacka om att jag var trött när jag läste detta, jag gick o la mig, och läste Foto säkert 5 gånger från pärm till pärm och letade efter artikeln om fotosidan.. =P
Hehe, nej det känns som om det skall mycket till innan FOTO gör någonting om eller ens nämner Fotosidan... ;-)

Förvånar mig inte.

Jag tycker att Erik, David och Christer sköter den här sidan alldeles föredömligt.

Grattis säger jag.

Ja, redaktionen är verkligen mycket medvetna om att det är alla medlemmar som skapar Fotosidan. Redaktionen tillhandahåller en plattform, men utan medlemmar händer inte mycket. Så vi är medvetna om att det Vi. Vi försöker bjuda igen när tillfället ges. Sist var på Elmia mässan då vi mutade medlemmar med espresso och italienska skorpor. Inte mycket men dock..

elmfeldt skrev:
Vi försöker bjuda igen när tillfället ges. Sist var på Elmia mässan då vi mutade medlemmar med espresso och italienska skorpor. Inte mycket men dock..

Sant, importerat skräpkaffe och torra skorpor var inte mkt värt *skämt* :D

ohh, då borde ju det vara tiramisu typ... där är det ju biskvier som man blöter upp i typ alkoholhaltiga goda drycker.

Tackar iaf inte jag nej till. ;)

Läste artikeln, kul att få höra lite mer om hela grejen med fotosidan, utsidan, etc.

Bra tillfälle att säga grattis till folket bakom fotosidan för en otroligt matnyttig och beroendeframkallande sida.

//Johnnie

köpte tidningen i går då jag brukar läsa den då och då. har dock inte hunnis skumma igenom den ännu. får göra det på jobbet idag... ;)

elmfeldt skrev:
Ja, redaktionen är verkligen mycket medvetna om att det är alla medlemmar som skapar Fotosidan. Redaktionen tillhandahåller en plattform, men utan medlemmar händer inte mycket. Så vi är medvetna om att det Vi. Vi försöker bjuda igen när tillfället ges. Sist var på Elmia mässan då vi mutade medlemmar med espresso och italienska skorpor. Inte mycket men dock..
Jag uttryckte mig, kanske, otydligt genom att säga "Vi". Jag ville säga att vi, Community är stolta över nomineringen.
Därmed vill jag definitivt inte förringa skaparnas enorma arbete att få igång det och göra det så populär. Som medlem kan jag bara tacka för att NI startade det men VI kan bara bidra till att föra det vidare.
Jag själv är stolt över att kunna bli medlem.
Än en gång: grattis och tack.

/Fred

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto