Annons

Fotosidan är för tillfället hårt belastad - vg försök igen om en stund.

Produkter
(logga in för att koppla)

Maxe

Aktiv medlem
Har tidigare haft tålamod med driftstörningar på FS. Nu börjar dock tålamodet tryta. Som betalande medlem anser jag mig förtjäna viss upptid på FS. Då även FS erbjuder portfolios som kan fungera som någons promotionsida så vill åtminstonde inte jag att mina kunder möts av "Fotosidan är för tillfället hårt belastad - vg försök igen om en stund."

En annan del som jag är helt oförstående till är driftstörningar under kontorstid och kvällstid (0700-2200) då flest människor använder tjänster här på FS. Har man lämnat det lilla hobbyprojektet Fotosiden.se till vad det har utvecklats till idag med betalande medlemmar. Då måste systemunderhåll och avstängningar ske på nattetid, så enkelt är det. Användaren skall alltid vara störningsfri som möjligt - så fungerar det ju på vilket större företag som helst. Fotosidan är ju precis ett sådant - ett företag som börjat i källaren och nu har helt andra proportioner än den hade från början.

Är jag den enda som tänker på detta viset?

Mvh

Johan Maxe

Vi håller just på att migrera till en ny plattform och har gjort så sedan ngn månad. Den migreringen tar till efter midsommar, då den är komplex med mkt nya maskiner och det inte går att göra i ett steg.

Sajten skall självklart vara uppe.

De senaste två veckorna har jag mötts ganska ofta av detta besked. Främst på kvällstid. Är det av övergående art eller?

/Fredrik

Haha.. o jag bryr mig så lite om det så även fast jag är konstant inne på fotosidan så minns jag bara två tillfällen jag inte kommit in.. :)...på flera år :D

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto