ANNONS
Annons

Fotosidan är bäst!

Produkter
(logga in för att koppla)

Andreas Hansson

Avslutat medlemskap
Jag skulle bara vilja säga att jag älskar Fotosidan! Och de 100 kr för att bli bronsmedlem i ett år är en fis i rymden - bli det! Eller guldmedlem kanske - ännu bättre!

I alla fall, Fotosidan är det näst bästa jag upptäckt (på första plats kommer min D70 så klart)!!!

Ett stort tack till de som ligger bakom sidan och "keep up the good work" - sidan är enbart suverän!

Mvh,

Andreas Hansson, Göteborg.

Jag vill också bara hålla med och jag tycker alla ni där ute som är här inne då och då, och som kanske inte laddar upp så många bilder att i alla fall bli bronsmedlem. Då får siten får lite extra pengar att leva på.

Tack för ett bra ställe att slå ihjäl tid med.

Mvh //Fredrik

Ja, Fotosidan är verkligen en förebild. Snygg, extremt funktionell och kraftfull, oftast lättnavigerad. Men det jag är mest imponerad av är hur ni lyckats bli så stora! Om man lägger in en diskussion i något med ett relevant ämne har man ofta svar inom en kvart från någon, och efter en timme är diskussionen i full gång med massor av deltagare. Foto är ju ändå en "subkultur" och dessutom i vårt väldigt lilla land, ändå har ni lyckats få så mycket medlemmar att det alltid finns någon som vet något om något, nästan oavsett vad man frågar.

Det enda jag tycker är synd är att det är så oerhört svårt att få kommentarer på bilder nuförtiden. När jag gick med för ett drygt år sen bara var jag en oerhört mycket sämre fotograf, det är väldigt tydligt, men fick ändå mycket mer kommentarer på mina bilder. Det är väldigt tråkigt att det blivit så. Nåja, den diskussionen vet jag finns i många andra trådar så strunta i den och fortsätt credda Fotosidan istället gott folk!

Andreas Hansson skrev:
Jag skulle bara vilja säga att jag älskar Fotosidan! Och de 100 kr för att bli bronsmedlem i ett år är en fis i rymden - bli det! Eller guldmedlem kanske - ännu bättre!

Jag håller med dig! Du fick mig att tänka till... så nu har jag också utökat mitt medlemskap! (brons i alla fall)

Fotosidan är BÄST!!!!!!!!!!!!

Jag är mycket tacksam för all kunskap jag kunnat tillgodogöra mig speciellt i forumen.

Det spelar ju ingen roll vad man frågar om här i forumen så länge det är foto eller bildbehandlingsrelaterat så får man oftast svar ganska omgående.

Det spelar heller ingen roll om frågan är på nybörjar eller profffsnivå.
Svar får man alltid på den nivå man frågar.

Fotosidan måste ju ha något riktigt speciellt som lockar ett så brett spektrum av olika kunskap och intressenivåer.

Och själv är jag rätt "fast i träsket" numera :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar