Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotosafari 28 el 29 /1

Produkter
(logga in för att koppla)

Spaceman Spiff

Aktiv medlem
Nu har den äntligen kommit, min nya kamera alltså. Batteriet sitter på laddning nu och manualen ligger här bredvid mig. På lördag eller söndag skall den testas vem vill hänga med?

Vad och var det skall plåtas vet jag ännu inte men planen är nog inne i stan någonstans, kanske söder.

Blir det lördag är det nog vi 13 jag kan börja söndag funkar 12.

På den guldfärgade kartongen till kameran står det ett stort D följt av en tvåa och två nollor.

/Jon - som kommer ha en kartong som huvudkudde inatt.

Åååhh. En D200...jag är inte ett dugg avundsjuk. Var faktiskt hos Scandinavianphoto på Kungsholmen idag och kände på den. Sweet sweet sweet. Tyvärr ligger jag långt ner på bokningslistan.

Tänk vad lyckliga ni måste vara som får lägga nävarna på en Nikon D200.Jag är så avensjuk,så avundsjuk.Tänk vilka himla bra bilder ni kommer att ta nu.När ni går på stan kommer folk att vända sig om och säga att där går en stor fotograf.Ni kommer att bli inbjudna till nästa nobellmiddag.Alla unga snygga flickor vill ligga med er.Gud vad jag är avundsjuk.Jag som bara har en gammal Canon 300D Svart med vertigalgrepp,jag är inget nu helt akterseglad,jag är värdelös.Det är inte längre lönt att lägga in några mer bilder./tönten Kenneth

Grattis Jon!

Hoppas du inte är allt för trött idag efter att ha haft en hård låda som kudde, men det kanske inte märktes i lyckoruset.

Kan vara intresserad av att fota i helgen, vad tror du om Hammarby sjöstad? Spännande arkitektur och vatten.

/Martin

Grattis till nya kameran Jon! Är lite förkylt just nu, men blir det bättre så dyker jag nog upp på en liten fotorunda till helgen, ser ju ut bli soligt värre!

/B

Väldigt förkylt just nu..... Men tar och tittar in på fotosidan.se vid 11-tiden på lördag! Har lite/en del ideér kring utflykt lördagen.

/B

Om ingen kommer med bättre idéer så låter Martins förslag om sjöstaden bra tycker jag.

Vad sägs om kl 13.00 på perongen till tvärbanan vid Gullmarsplan?

Jag kommer nog lämna datorn vid 11 tiden så efter det får ni ringa om vi skall ändra planer...

/Jon - 0739 93 50 18

Är tyvärr jäkligt förkylt idag, blir till att försöka överleva på något sätt, ha så trevligt med nya kameran osv!

/B

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar