ANNONS
Annons

Fotosafari 15/8 [sthlm]

Produkter
(logga in för att koppla)

Nome Nescio

Aktiv medlem
Är ruggit sugen på en hel(halvdag) med kameran i näven. Problemet är att jag inte kan komma på vart/hur jag vill fota.

Så kom med förslag: Jag är öppen för alla möjliga typer av foto, så som: Industri, Natur, Gatu, Arkitektur osv. Enda kravet är att det är på bilavstånd från Stockholm, allra helst inom SLs områdde.

Tillbaka på nätet.

Ingen som har några förslag? Det ser ut att bli upphåll, så utomhusaktivitet är OK.

Mackan, hur mycket måste du jobba i morgon? Jag kan köra en session naturfoto på förmidagen och möta dig inne i stan efter lunch.

Per,

Jag är nog klar vid 14 tiden! Så slå mig en signal runt lunch så ser vi hur det ser ut med väder o dylikt!

0708 777 895

Tack för idag Per!

Der var ju en utflykt likt ingen annan om betänker det som hände runt omkring :)

Här kommer första planet ut..

Bilagor

• 3641-thai-air-40k.jpg
    3641-thai-air-40k.jpg
    31.9 KB · Visningar: 160
Det blev en hel del mera än just foto, letande t.ex. Men nu vet vi vart man skall vara och framförallt vart man inte skall vara.

Jag har precis börjat titta på bilderna men lägger upp några på en gång utan större sortering:

Bilagor

• pict3300_web.jpg
    pict3300_web.jpg
    28.1 KB · Visningar: 129
Kanske inte den teknisk bästa bilden, men kondensstrimmorna ifrån varje propellerspets ser riktigt ballt ut om man drar upp bilden.

Bilagor

• pict3174_web.jpg
    pict3174_web.jpg
    27.2 KB · Visningar: 127
Nome Nescio skrev:
Det blev en hel del mera än just foto, letande t.ex. Men nu vet vi vart man skall vara och framförallt vart man inte skall vara.

Jag har precis börjat titta på bilderna men lägger upp några på en gång utan större sortering:

Riktig skön med mycket känsla Per!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar