Annons

Fotorunda Sthlm sön 24/7 kl 15.00

Produkter
(logga in för att koppla)

J0£L

Aktiv medlem
Jag tänkte ta en sväng med kameran ner på stan i eftermiddag då det rycker lite i avtryckarfingret sen Londonresan.

Tanken är att ses vid medis vid 15 och sen kanske knalla ner mot city (som så ofta förr) eller bara snurra på söder idag? Vi väntar och ser vad folk vill :).

Beroende hur länge vi vill hålla på, kanske det är lämpligt att ta sig en bit mat någonstans på vägen.

Var där, eller var en fyrkant ;).

Mig når du på 0-7-6-0-0-6-0-7-7-0.

PS Är det ok med 15.05? Har ett tåg som kommer in till slussen 15.02, annars måste jag åka 30 minuter tidigare och det känns trist

Kanon, då vet ni att jag är på väg så fort jag bara kan när tåget väl kommer in. Händer det något oförutsett så hittar jag er på tel min har: noll sju noll 7-1-7 7-tre 6-tre

Tack för en trevlig fotorunda idag boys n girls :). Höjdpunkten var nog vid loppmarknaden på Hötorget tyckte jag och därför kommer min bild därifrån också :).

Bilagor

• _DSC1197.jpg
    _DSC1197.jpg
    65.6 KB · Visningar: 229
Jag tänkte ta en sväng med kameran ner på stan i eftermiddag då det rycker lite i avtryckarfingret sen Londonresan.

Tanken är att ses vid medis vid 15 och sen kanske knalla ner mot city (som så ofta förr) eller bara snurra på söder idag? Vi väntar och ser vad folk vill :).

Beroende hur länge vi vill hålla på, kanske det är lämpligt att ta sig en bit mat någonstans på vägen.

Var där, eller var en fyrkant ;).

Mig når du på 0-7-6-0-0-6-0-7-7-0.

Hej, jag gillar ljuset och värmen, bra fotoväder för gatufoto. Jag drar ner till Sergel strax, dvs kommer vara där c:a kl 13.

/Ola som finns på 0768 702122

Edit: jag flyttar till ny tråd.

Optimist, har minst en timme in till stan, om jag inte har missat tåget, då tar det 1,5 ... så tyvärr hinner jag inte i dag.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar