Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotorunda göteborg - tips på ställen så här års
- Trådstartare andriijas
- Start datum
Maximus3D
Aktiv medlem
Nu är ju inte jag speciellt bra på att hitta här i stan men du kanske kan göra en form av kartsökning här i galleriet och på Flickr för att se de populäraste platserna där folk fotograferar. Annars så kan du väl ta spårvagn 11 ut till kusten, sista hållplatsen och sen där vandra omkring och se vad du hittar som är fotovärt.
Jag brukar ibland hoppa på slumpmässiga spårvagnar och åka med dem till sista hållplatsen för att se vars jag hamnar och sen plåta där. Man vet aldrig vad man får då..
/ Magnus
Jag brukar ibland hoppa på slumpmässiga spårvagnar och åka med dem till sista hållplatsen för att se vars jag hamnar och sen plåta där. Man vet aldrig vad man får då..
/ Magnus
oscarv
Avslutat medlemskap
En av mina favoriter är Mölndals Kvarnby. Googla på kartan.
Här är en bild
Annars våra okika fästningar Sansen Kronan och Lejonet är fina objekt, även Haga!
Här är en bild
Annars våra okika fästningar Sansen Kronan och Lejonet är fina objekt, även Haga!
Senast ändrad:
andriijas
Aktiv medlem
Nu är ju inte jag speciellt bra på att hitta här i stan men du kanske kan göra en form av kartsökning här i galleriet och på Flickr för att se de populäraste platserna där folk fotograferar. Annars så kan du väl ta spårvagn 11 ut till kusten, sista hållplatsen och sen där vandra omkring och se vad du hittar som är fotovärt.
/ Magnus
Thx, saltholmen har jag varit vid flera tillfällen, känner mycket väl till det Men de känns inte så attraherande så här års.
Åka med andra vagnar till ändhållplats är dock en bra idé!
andriijas
Aktiv medlem
En av mina favoriter är Mölndals Kvarnby. Googla på kartan.
Här är en bild
Tack för tipset! Verkar nice!
tanthanna
Avslutat medlemskap
På tal om spårvagn så var vi ett gäng från fotosidan som gjorde en resa med 5:ans spårvagn från ände till ände för några år sen. Det var en trevlig utflykt. En sån kan man ju göra.
Amundsön.
Näset.
Ett annat förslag är att införskaffa Göteborgarnas promenadguide, där finns många bra tips på ställen som är lättåtkomliga.
Amundsön.
Näset.
Ett annat förslag är att införskaffa Göteborgarnas promenadguide, där finns många bra tips på ställen som är lättåtkomliga.