Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotoresa till Gotland 5-8/5

Produkter
(logga in för att koppla)

objernulf

Aktiv medlem
Vem vill åka med på (natur)fotoresa till (norra) Gotland 5-8/5? Det är Kr.Him-helgen.

Avresa från Nynäshamn torsdag 5/6 kl 11:00 och åter söndag 8/5 kl 10:20. Enkelt boende på vandrarhem, tre nätter.

Jag har bil och åker från Uppsala via Stockholm. Max tre passagerare.

Svara så snart som möjligt. Jag räknar med att boka före påsk.

Låter lockande, men jag tror inte det funkar.

Hmm, borde ta mig ner till Tiveden vid tillfälle då jag har en far som driver vandrarhem där neråt.

Vad är tänkta områden/motiv? Jag kan ev. vara intresserad beroende på hur plugget har planerat min framtid ;)

// Jocke

Olle.. argh.. ja just.. vi hade snackat om detta jue.. tusan.. nu måste jag bestämma mig snabbt..

Måste höra med regeringen härhemma... åsså måste jag ta mig till nueva esto cholmo..

Jag ska eventuellt till Gotland den helgen eller helgen innan för att träffa min syster. Då kommer jag att bo i Visby.

Var ligger det påtänkta vandrarhemmet?

Hej

Jag ska ev till Berlin den helgen men om inte det blir av åker jag gärna med till gotland.
/markus

objernulf skrev:
Lärbro.

Olle, jag tycker det är en lysande idé och har varit sugen ända från början. Det har dock tett sig som en omöjlighet ända tills idag. Om allt ordnar sig kommer jag och min fru, utan bil, till Visby. Därifrån skulle jag kunna åka buss till Lärbro. Om jag har plats i någons bil, i den utsträckning vi behöver åka, skulle jag gärna vilja komma med.

Hoppas verkligen det går i lås.

/AnWi

objernulf skrev:
Vem vill åka med på (natur)fotoresa till (norra) Gotland 5-8/5? Det är Kr.Him-helgen.

Avresa från Nynäshamn torsdag 5/6 kl 11:00 och åter söndag 8/5 kl 10:20. Enkelt boende på vandrarhem, tre nätter.

Jag har bil och åker från Uppsala via Stockholm. Max tre passagerare.

Svara så snart som möjligt. Jag räknar med att boka före påsk.

Tjena Olle, jag följer gärna med. Vi kanske kan höras för närmare detaljer.

/Johnny

Så nu har jag bokat biljetter också. Nu gäller det bara att vädret har bokat sig också.

/Johnny

objernulf skrev:
Kul!

Två platser finns kvar!
Olle, som det nu verkar blir det bara jag från familjen som skall till Gotland. I så fall blir det väl enklast om jag tar tåg eller buss till Stockholm och hoppar på där.Skulle det funka?

/AnWi

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar