ANNONS
Annons

Fotoregler vid konsert på Gröna Lund

Produkter
(logga in för att koppla)
Första gången jag skriver på forumet så jag hoppas att jag la tråden på rätt ställe nu, annars så får ni ursäkta mig!

Frågan lyder, vad är det för fotoregler som gäller när det är konsert på Gröna Lund? Som ni kanske vet så är det The Arks sista spelning imorgon och det är ju självklart något man vill fota!
Så, kan jag ta med mig min D300s med batterigrepp och ett 70-200mm på, eller ska det lämnas hemma i Norrköping?

De lär nog ha svårt att stoppa kameror, varenda syrra, morsa, morfar och en o annan kusin kommer att hävda att den är för att fota brorsan eller mormor i Fritt Fall. Att Ola råkar komma med på ett hörn är bara en slump.

Första gången jag skriver på forumet så jag hoppas att jag la tråden på rätt ställe nu, annars så får ni ursäkta mig!

Frågan lyder, vad är det för fotoregler som gäller när det är konsert på Gröna Lund? Som ni kanske vet så är det The Arks sista spelning imorgon och det är ju självklart något man vill fota!
Så, kan jag ta med mig min D300s med batterigrepp och ett 70-200mm på, eller ska det lämnas hemma i Norrköping?
-På Grönan har det aldrig varit några problem att fota konserter,har gjort det sen 1974,allt från Evert Taube till Abba och Kiss. Kör på bara,fast för att komma in mellan scenen och publiken brukar det krävas presskort ibland.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar