Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotoplats i Stockholms län?

Produkter
(logga in för att koppla)

WIberg91

Medlem
Hallå där!

Det är så att jag och en kompis tänkte ta bilen och åka på en liten fotoutflyckt någonstans i stockholms läns trackten (då kanske inte i stan :p ) Tänkte kolla om ni har några tips på vart det finns mycket djur. vi har testat åka runt lite i Märsta trackerna (mestadels till fots) men det är ovanligt dött. Vi har ungefär samma utrustning (se min profil).
Alla tips tas emot,
Tack på förhand!
Johan Wiberg

Hej

Testa ut mot vaxholm, sväng av mot bogesund, sen finns det från bogesundsvägen en hel del småvägar man kan åka in på och en massa vandringsleder. ser älg, rådjur och vildsvin där i alla fall ett par gånger i veckan.

Hallå där!

Det är så att jag och en kompis tänkte ta bilen och åka på en liten fotoutflyckt någonstans i stockholms läns trackten (då kanske inte i stan :p ) Tänkte kolla om ni har några tips på vart det finns mycket djur. vi har testat åka runt lite i Märsta trackerna (mestadels till fots) men det är ovanligt dött. Vi har ungefär samma utrustning (se min profil).
Alla tips tas emot,
Tack på förhand!
Johan Wiberg

Mälaröarna, typ Svartsjölandet och Adelsö. Finns många fina ställen.

Och mycket rådjur finns det. Fina trakter.

Lugnet ligger ju ganska nära där, plus att det är på rätt sida stan för mig, det låter ju bra, har hört det förut, undra om det var i fotosammanhang? Någon som vet om det kan finnsas ngt där? Vi ska kolla lite på dina förslag också Gården, tack :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar