Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotoplats för 2 newbies

Produkter
(logga in för att koppla)

Peter Grahn

Aktiv medlem
Hej

Jag och en kompis har bestämt att vi ska ut osh fota ikväll. Ingen av oss är speciellt bra på det än och vi kom på ett litet problem.

Var ska vi fota?

Inspirationsfattiga som vi är tänkte vi att ni kan ge oss lite tips. Vi kommer att utgå från Lappkärrsberget (norra delen av Stockholm där min kompis bor), det är alltså trevligt om det inte är för långt därifrån. Vi har bil så vi kan åka en bit men vill inte tillbringa all tid i den.

Dela gärna med er av era smultronställen!
Tack på förhand!

Lill jansskogen.

Ligger mellan Lappis och Gärdet kan nog ge fin natur. 20 minuters promenad.

Lycka till :)

r

Fler fotografer som bor uppe på Lappis!

Man kan också åka ner till Albano om man vill fota lite vatten, eller gå slingan bakom med utgångspunkt från badstranden.

Jag är oerhört sugen på att följa med någon gång om ni utgår från Lappis igen

Såg detta först idag (ni får ha lite framförhållning!), men jag har i alla fall varit vid hagaruinen och den gör sig jättebra i gryningsljus, eller strax före gryning. Säg till lite i god tid om ni ska dit före jobbet någon dag. Jag bor i Uppsala, så det tar en stund att åka.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar