Annons

Fotomässan?

Produkter
(logga in för att koppla)

MalinLavén

Aktiv medlem
Hej!
Jag undrar om det är någon speciell åldersgräns, eller hur man gör för att komma med på fotomässan?
Jag vet att det är att satsa högt, men folk kanske lägger märke till en då. Det är svårt att marknadsföra sig.
Mvh Malin
(visste inte vilket forum detta skulle ligga i)

Skulle tro att det är fel ställe - det är bara en liten elit extremt välmeriterade personer som får vara med. Antagligen har dom inte ens funderat på någon åldersgräns, men det kan bara arrangören (Build Connunications) svara på.

Enda sättet (tror jag) att vara med som oetablerad är som elev på någon av dom fotoutbildningar som ställer ut.

Men vad vet jag om att sikta högt. När jag var 17 ställde jag ut på kommunbiblioteket och var JÄKLIGT stolt.

Lycka till i dina fotoambitioner!

Dessutom kostar det skjortan att ställa ut på mässor!!! Av den anledningen så är det i huvudsak bara företag/juridiska personer som ställer ut.

En "smitväg" in är dock att få med sitt alster i en gemensam utställning arrangerat av en fotoklubb eller liknande. Så har jag lyckats medverka vid de fem senaste fotomässorna.

Med tanke på din ålder, så har du allt att vinna! Man måste ha dock ha tålamod, men med idogt arbete och ett brinnande intresse så "släpper det" förr eller senare.

Lycka till!
Oscar

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar