Annons

Fotokurs

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag kan inte begripa att jag behöver ställa den här frågan, det är så obegripligt pinsamt. Men jag kommer faktiskt inte ihåg hur f.. man gör! Jag skyller på det digitala förfallet. Så jag behöver alltså få tag på en uppfriskningskurs, helst på nätet för jag sitter fast i Sala utan bil.

Det här är ungefär som på annandagen när jag fick bråttom till kyrkan och för mitt liv inte kunde komma ihåg hur man knyter slipsen, jag gick med slips på två jobb samtidigt i tio år. Jag har kollat, jag kan knyta en slips i mörkret. Jag blev så stressad att jag fick kolla på nätet!

När jag skulle ut genom dörren så låste det sig med att knyta skorna tom, jag är ju för sjutton 46 och har knutit skorna i åtminstone 40! Men den krisen var snabbt övergående. Men som sagt, hur pinsamt det än är så måste jag friska upp kunskaperna! När jag satt och vände och vred på kameran igår så börjar jag fundera om det inte är sbs som är problemet, inte en osmord kamera. :)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.