Annons

fotokurs på distans fråga

Produkter
(logga in för att koppla)

trixy

Aktiv medlem
Söker en bra distanskurs på nätet typ brevkyåurs.
kravt är att man ska kunna få uppgifter lämna kn bilder och få en dialog av bilderna.
En kurs i fotograferingens grunder...

någon som vet någon bra....
Finns en hel del gratiskurser men jag vill ha uppgifyernoch en dialog..
fotoonline.se har jag hört är bra men den verkar nerlagd... går inte att anmäla sig... fpr inga svar på lail om varför eller någon kontakt alls...
så...
någon som vt om någon bra....
helst söker jag en fotograf i östersund som kan visa mig pedagogiskt..

då jag av vissa personliga själ behöver en kurs som ör öppen för frågor och kommunikation så är dessa gratiskurser inget för mig. Men fann en grundkurs på fotolinjen.se

Gå in och sök kurser i "fotografering", "fotografi", "bild" etc. på www.studera.nu så kan du hitta de kurser som högskolorna har på distans. Men de är ofta eftersökta med kö på reservplatser så det kan bli svårt att få plats redan nu till hösten. Och då måste det vara på en kurs öppen för sen sökning. Annars får du vänta till nästa termin.

men det är väl högskolan och heltidstudier...söker en som mankan körani egen takt...

men det är väl högskolan och heltidstudier...söker en som mankan körani egen takt...

Har gått en krus och ska gå en till på hösten.
Man läser oftast på kvartsfart och plugga kan man göra när man vill, hur mycket i taget man villm, hur man vill, tenta när man vill, etc

Behörighetsktaven ligger oftast på att man gått ut gymnasiet ;).

/Stefan

kan vara något men vill helst ha en kurs nu i sommar....fpr kolla vidarw...helst skulle man vilja ha en fotograf i nörheten som kunde visa lite praktiskt dåjag har svårt att läsa mig till

kan vara något men vill helst ha en kurs nu i sommar....fpr kolla vidarw...helst skulle man vilja ha en fotograf i nörheten som kunde visa lite praktiskt dåjag har svårt att läsa mig till

Då tycker jag du ska se ifall du kan hitta nån fotokompis som bor i närheten så kan ni ju träffas 1g/vecka och lära känna varandra, kamera, dator och göra fotoexkurssioner tillsammans.
Lägg ut en ny tråd och fråga om fotokompis där du bor.

/Stegan

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar