ANNONS
Annons

Fotokopmis idag den 10 juni

Produkter
(logga in för att koppla)
Tjenare

Ja, jag skulle väl egentligen inte ha något emot en liten tur idag igen. Vi hade ju så trevligt igår så.

Bestäm tid och plats så ska jag nog kunna ge ett mer definitvt svar. Men blir det först runt 2 som igår eller liknande så har jag ivarje fall tid.

När jag kollar efter hinner jag nog med lite tidigare, men inte allt för tidigt ändå, så hitt på en tid.

Klockan 14 då. Vi kan väl mötas vid träden innan koppartälten så man kan hålla sig i skuggan.

0703-986547 får min ficka att vibrera.

Jag ser ut at få förhinder tyvärr.
Jag måste nu först vänta in brorsan som är iväg med mormor sen ska jag iväg och lira minigolf med mina småkusiner.

Så är inte hemma innan säkert 15 15.30.
Men kanske kan "joina" er senare eller om ni inte är sugna på lite skymningsfotografering :)

Nja ... Jag tar mig ut till Haga och flyter omkring där så länge det ger något. Blir det långtråkigt drar jag mig nog mot stan.

Ring mig när du kommer loss så får vi se vart jag befinner mig.

Nu är jag loss, antar att du har hunnit hem eller troligen är påväg hemmåt nu så.

Väntar istället på bilder ifrån dig från dagen. Ska bli roligt att se.

Hej

Ja, jag är hemma igen. Tyckte det mesta var oinspirerande idag men det kanske berodde på baksmällan ;)

Jag kollar om det finns några som kan platsa här. Efter att jag käkat,

/Jimmy

Barnen fick åka höskrinda vid Fjärilshuset. Ganska fin häst som verkade mer intresserad av att bli fotograferad än husse.

Bilagor

• häst.jpg
    häst.jpg
    89 KB · Visningar: 142
Slutligen snubblade jag över en Excalibur i vasastan. Jag vet inte om den här blygsamma motorhuvsremmen är standard på såna bilar men det var i vilket fall en rishög /;(

Bilagor

• excalibur.jpg
    excalibur.jpg
    44.3 KB · Visningar: 118
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar