Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokompis sökes!! + fotoresa(Flyg,England,september)

Produkter
(logga in för att koppla)

Maverick8

Medlem
Hej

Som rubriken anger så söker jag en fotokompis i Kalix,Luleå,Piteå osv området för trevliga fotostunder (ASG:) låter nästan som en kontaktannons:) hehe) utbyte av tips och trix foto resor osv....kille eller tjej spelar ingen roll..18-XXX gärna Canon användare:) tveka inte att höra av dig:)

Söker även en/flera fotokompisar till en fotoresa med destination England och Duxford för att vara exakt.
Nämligen till Duxford 90th Anniversary Air Show som äger rum 6-7 September

http://duxford.iwm.org.uk/server/show/nav.61

Med avresa någon dag innan för att kunna ha iaf en liten möjlighet att utforska omgivningarna och självklart Imperial War Museum i Duxford och cambridge som ligger strax bredvid.

Huvud Syftet/temat med resan är Flyg...denna resa kostar inte skjortan heller,flyg till Stansted med Ryanair kostar ca 400skr enkel väg dvs 800skr tur och retur och sedan är det några mil kvar till Duxford som ligger vid cambridge....
Övernattning möjlighter finns och är inte heller speciellt dyra

En två dagars biljett(inträde) kostar 30£ ca 400skr

Till detta söker jag då en/flera kompis/kompisar som skulle vilja göra mig sälskap

Eftersom det är ett bra tag kvar så kan man göra en mera detaljerad planering lite senare

Tveka inte att höra av dig!!:)

Mvh // Ernst

076-8324411

ernestsonders@hotmailcom

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar