Annons

Fotokompis mån-tors dagtid i Stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

jac38

Aktiv medlem
På helgerna har jag antingen barn eller något annat och skulle behöva hitta en eller flera som kan på dagtid i veckorna. Alla är naturligtvis välkomna men det skulle vara extra roligt att hitta någon som har en liknande utrustning dvs en Canon digital systemkamera. Själv har jag en Canon 7D.

Jag fotar bl.a människor, gärna porträtt inne med blixt men gärna också i studio om tillfälle ges, djur mestadels i djurpark, macro både arrangerat och vilt, barn, nattbilder (fast det lär ju bli svårt dagtid *ler*) och hus/stadsmiljö men då som arkitektur bilder. Även ämnen som konsertfoto, mode/modell och sportfoto är saker jag har lite eller ingen erfarenhet av men en vilja att lära mer.

Det är klart det fungerar att svara här men du kan också maila mig på [email protected]

MVH
Jacob

När du skriver konsertfoto slår det mig att det kanske är en Emergenza festival på fryshuset i år igen. Tål kanske att kollas upp och se ifall vi kanske ska skramla hip ett gång och gå och plåta lite rock.

Ja, det låter som en bra grej. Tyvärr är väl det en helg förstås men jag har funderat på att åka dit någon vardag och försöka ta bilder på skateboard åkare och vad det nu finns mer som folk åker på.

Jag har en hel del ideer vart man kan åka för att fotografera men jag tycker det blir för trist att alltid göra det själv. Är man fler så är det lättare att inte vara bekväm och stanna hemma i stället.

Jag tror det är bäst att svara här först så man ser hur många det är, och vilka som är intresserade av att fota vad. Ja förutsatt att det är någon/några alls...

Jacob

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar