Annons

Fotoklubb i Trollhättan sökes

Produkter
(logga in för att koppla)

Mangie

Medlem
Hej
Läste i stadens dagstidning nu i veckan att det finns en fotoklubb i Trollhättan och att de dessutom ska starta en grupp för unga/nybörjare.
Den skulle passa mig perfetk, jag som precis köpt min första systemkamera. Men jag hittar inte vart de håller hus eller hur ja ska få tag på dem. Jag har googlat men inte hittar den rätta sidan.
Finns det någon här som kan hjälpa mig på något sätt?

mvh Magnus

Fotoklubb i Vänersborg

Jag har också läst detta i TTELA men känner inte till var de håller hus. Kanske Conny Nord i fotoklubben Sudio 10 i Trollhättan vet.
Annars är du välkommen till Vänersborgs fotoklubb se vår hemsida angående program. Nytt program inför våren håller på att samordnas så håll utkik.
Vi är en grupp med större och mindre erfarenhet som träffas var 14:e dag och har olika program, tävlingar, utställningar mm Fikar alltid tillsammans och diskuterar olika frågor om fotografering, utrustning mm.

Mvh Birgitta

Trollhättans fotoklubb

håller till på slättberg
Hej
Läste i stadens dagstidning nu i veckan att det finns en fotoklubb i Trollhättan och att de dessutom ska starta en grupp för unga/nybörjare.
Den skulle passa mig perfetk, jag som precis köpt min första systemkamera. Men jag hittar inte vart de håller hus eller hur ja ska få tag på dem. Jag har googlat men inte hittar den rätta sidan.
Finns det någon här som kan hjälpa mig på något sätt?

mvh Magnus

Hej Magnus
Vi håller till på slättbergsvägen 3 iTrollhättann. Du når vår ordförande Peter Berg på tel. 0520481086.
Välkommen att besöka oss, vi träffas tisdagskvällar 18.30.
Peter Broqvist

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar