Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotojobb i klor på AF

Produkter
(logga in för att koppla)

Soley

Medlem
Tack för alla svar och tips. Eftersom jag blev hotad av AF att blir avstängd pga att jag ställde några frågor, tack vare all hjälp från er, från arbetsmarknadsåtgärder börjar jag mitt jobb på måndag. Skulle det blir intressant att jag bloggar om detta här på Fotosidan?
Varma hälsningar Soley
 
Tack för alla svar och tips. Eftersom jag blev hotad av AF att blir avstängd pga att jag ställde några frågor, tack vare all hjälp från er, från arbetsmarknadsåtgärder börjar jag mitt jobb på måndag. Skulle det blir intressant att jag bloggar om detta här på Fotosidan?
Varma hälsningar Soley

Absolut. Men jag är fortfarande tveksam till det etiskt riktiga i att fotografera sjuka människor, som inte alltid förstår vad detta innebär. Det är ju inte du som ska ta ställning till det, i och för sig, utan de som kräver av dig att göra det här. Hälsn Maria
 
Jag lägger mig inte platt

Absolut. Men jag är fortfarande tveksam till det etiskt riktiga i att fotografera sjuka människor, som inte alltid förstår vad detta innebär. Det är ju inte du som ska ta ställning till det, i och för sig, utan de som kräver av dig att göra det här. Hälsn Maria

Absolut. Men jag är fortfarande tveksam till det etiskt riktiga i att fotografera sjuka människor, som inte alltid förstår vad detta innebär.

Jag ska göra allt som är mim makt att belysa hela projektet vansinne.
Hälsar/soley
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.