Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

fotointresserade i växjö??

Produkter
(logga in för att koppla)

fotokrille

Medlem
undrar om det finns glada amatörfotografer som jag i växjö som är intresserade av att beställa film i storpack och spara på portot..

Undrar ochså om det finns nån möjlighet att använda mörkrum i stan, typ fotoklubb eller på gymnasiet??
 
Visst finns det en fotoklubb i Växjö, jag är själv medlem. Vi har ett välutrustat mörkrum som du kan använda så snart du har blivit medlem.
Nästa möte är nu på torsdag kl 19.00, vi har lokal på G. Norrv 11a. Du är varmt välkommen dit så kan vi gå igenom lite detaljer.

Mvh
Stefan
 
Då jag är helt oerfaren i mörkrummet undrar jag om ni har någon form av kurs eller om man kan få en grundlig genomgång av hur det går till. Har läst lite om framkallning och kopiering och det verkar inte allt för komplicerat...
 
Bo Johansson i klubben brukar köra en kurs i mörkrumsteknik när det finns tillräckligt många intresserade. Vi kan väl kolla läget på torsdag...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.