Annons

Fotointresserade i Lund??

Produkter
(logga in för att koppla)

mazeson

Aktiv medlem
Hej alla,
finns det några fotointresserade i Lund?

Vem är intresserad av att bilda en FS-grupp med fotograferande människor från Lund?
Syftet är att kunna träffas, även utanför FS, i riktiga livet, för att dela erfarenheter, tips, upplevelser, teknik, estetik diskussioner mm, men även för gemensamma satsningar som gatufotografering (lättare när man är flera), dokumentering, bildtema, utflykter osv.

Är vi företagsamma, snälla och trevliga så kan vi nog även få till en egen hörna på FS.

På FS finns det just nu 100 fotograferande människor med hemvist i Lund, så det bör finnas underlag.

Vad sägs?
Skriv upp er här, så får vi se hur vi går vidare i organiserandet.


mvh / mats
 
Intressant! Jag bor i Lund, men flyttar till Malmö om en vecka. Jag jobbar dock fortfarande i Lund, så intresse finns iaf.
 
Då var vi 5! Det tar sig! Vid förra försöket för någon dag sedan, så var vi två!

Låt oss nu sprida denna info till andra som inte är inloggade och säg till dem att "signa upp".


h/mats
 
Ja, det kan man undra... Själv bor jag i Staffanstorp och jobbar snart i Lund.

Jag är inte säker på att jag kan bidra med särskilt mycket kunskap, men intresse finns och jag hakar gärna på!
 
LarsV skrev:
Ja, det kan man undra... Själv bor jag i Staffanstorp och jobbar snart i Lund.

Jag är inte säker på att jag kan bidra med särskilt mycket kunskap, men intresse finns och jag hakar gärna på!

Du är välkommen. Kul med en till som kör Nikon.

Greven
 
man får gärna bo i Korpilombolo och vara med. Huvudsaken är ju att man vill träffa likasinnade och delta, dela och diskutera.
Men det behövs en kritisk massa för detta på minst tjugo personer eller där omkring, för att uppnå detta.

h/Mats
 
Greve Nickon skrev:
Du är välkommen. Kul med en till som kör Nikon.

Greven

Ja, visst är det kul! Håller just nu på att testa några olika kurvor, inladdat med demovarianten av Capture.

Hoppas nu bara att fler hakar på Mats idé!
 
Bor i for tillfallet Amsterdam, men i Lund annars. Forsta traffen hos mig? Planciusstraat 19. :)

Nej men det later kul. Kor hart. Jag far betrakta utvecklingen pa distans!
 
Första träff den 15 februari

Ah, där är du ju, Andreas!

Vi börjar komma närmare "den kritiska massan"...


Kanske dags att bestämma vad som är nästa steg.
Och är inte det en s k IRL-träff? (IRL=In Real Life)

Varje val av tidpunkt kommer att medföra att någon inte kan. Så därför är det nog bättre att vi helt sonika bestämmer en tidpunkt på något hak i centrala Lund, och ser vem som dyker upp.

Tisdagen den 15 februari, kl 20.00 på Bishorp's Arms (som ligger mitt emot stadsbiblioteket) träffas vi, av oss som kan och har lust.

Kännetecknet får väl bli en kamera på axeln, runt halsen eller i näven.


Då ses vi där!



En vårträff i Amsterdam kanske vi kan diskutera. Eller vad säger du Olov? ;-)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.