Annons

Fotogruppen - Göteborg.

Produkter
(logga in för att koppla)

emji

Aktiv medlem
Hejsan!
Jag bor i Göteborg och är ute ett par dagar i veckan och fotar. Förmodligen tycker vissa det är gott att komma iväg hemifrån ;) och plåta själva ibland. Men jag hoppas det finns intresse att tillsammans plåta och snacka med nya fotokompisar.

Jag spikar en spontan förstaträff.
Vi tar en runda och plåtar i Slottskogen, dessutom har vi lite fotosnack över en medtagen fika.

Förmodligen blir mixen av nybörjare och proffesionella yrkesfotografer garanterat rolig och givande.

Datum: Söndag 24 April
Tid: 17.00
Plats: Slottskogen, Villa Bel Parc (utanför huvudingången).
Ta med: Ett gott humör, lite fika och fotoutrustning.

Väl mött :)

hej! den 22a maj så kommer vi vara några som träffas i GBG för att kolla in varandras prylar och även ta en runda föt lite fotografering.. finns en tråd om detta här

//Jan

Det låter jättetrevligt!

Det låter jättetrevligt!
En liten ide... Det vore kul om all foto rörande Göteborg låg på en tråd :)

Hejsvejs

Kul att det händer lite i vår stad även om jag själv gärna hoppar över prylbögeriaftonen. Så låter de som ett kul iniativ för de som är intresserad !

Ni vet att det här på fotosidan redan finns en foto grupp med focus på västkusten antar jag ? FotoVäst heter vi och det har varit många roliga foto resor och träffar. Fler lär det bli framöver ni är alla välkommna att komma med där ifall ni vill.

Titta gärna på vår egen FotoVäst sida härute på fotosidan och läs alla gamla mer eller mindre galna upptåg vi gjort. Ni får nog visa alla diskussioner från början för att se allt inte bara det senaste 30 dagarna...

FotoVäst finns på:
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?threadid=38504

Närmast i tiden sticker vi näst helg till Helsingborg och plåtar. Ni är alla välkommna att hänga på där. Läs mer som sagt om oss på FotoVäst på länken ovan.

Hoppas ni får en trevlig "prylbögeriafton" med mycket gismo prylar :)

Mvh

//Håkan, FotoVäst

22 maj + FotoVäst :)

Då finns det ju några trevliga altewrnativ för fototräffar i Göteborg.
Jag ska försöka radera min insändare ang. söndagsträffen, då det redan finns trådar.

Idag blir det Liseberg och Universeum med förhoppningsvis en del fina foton :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar