Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotografnamn i modesvängen

Produkter
(logga in för att koppla)

mipert

Aktiv medlem
Satt och gick igenom lite tidningar och hittade följande fotografer vid olika modebilder:
Pysse
Bisse
Bersa

Man skall inte skoja om namn men det blev lite mycket på en gång.

Ett tag var det lite trend med denna typ av namn som enda presentation, ungefär som att det för 5-6 år sedan var trendigt med en ung, smal och lite poppig tjej som assistent.

Dessa fotografer är alltså verksamma i Stockholm, Pysse hittar man på www.b-martin.se och Bersa vet jag har gjort en del jobb för norska kunder.

Tack Socker, du gjorde kvällen.

”Och det är mig en stor glädje att i min fotoagentur kunna presentera: Pysse, Bisse, Sesse, Bersa och... Mikael Jansson”.

Fniss.

Aaahh.

Att hitta Carl Bengtsson hos agentbauer gör mig glad. Han och Barbro Andersson (i Paris) gillar jag skarpt.

Någon som vet om Robert Johansson (?) har någon hemsida. Jobbar mycket i staterna tror jag och brukar jobba för café

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar