Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotografmobilen Nokia N8

Produkter
(logga in för att koppla)
Kul film! "Fotografmobil" var ordet - den är ju så mycket mer än bara en grym kameramobil! Jag har faktiskt fått lite av en nytändning av fotandet över lag sen jag blev med N8an, eftersom det är så enkelt att använda bilder från alla kameror direkt mot nätet. Inget mer 'vänta tills jag kommer hem till datorn' innan det går att göra något kul med bilderna. (jag har aldrig varit någon vän av bärbara datorer, och behovet av en sån har minskat ytterligare tack vare N8an)

Jag blev lite sugen att göra en liknande film apropå hur smidigt det är att använda N8'an för att tömma systemkameran till en extern hårddisk eller en nätlagringsplats, men jag insåg dels att jag inte är någon Spielberg, dels att N8an är den enda vettiga videokameran jag äger.. :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar