Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotografera Nyår?

Produkter
(logga in för att koppla)
Tiden ger omgivningen, bländaren fyrverkeriet. Bländare 11 med 100-film tror jag kan vara ett utgångsvärde för nyårsfyrvekerifotograferandet (eller fotograferandet av nyårets fyrverkeri).

Japp, skall köpa några sjudunrandes raketer, surra fast kameran och på med självutlösaren och sedan hoppas på att jag hittar minneskortet något så när intakt :)

Nej, allvarligt talat ja. Skall prova ta lite fyrverkeri med olika inställningar på D60, är ju en ny kamera ännu för mig så det blir till att prova sig fram men har väl redan nu mina funderingar på hur. Adam,vi håller tummarna för att vädergudarna står oss bi. //Ronney

Vidvinkel, blända ned till 8, köra bulb och stänga när man tycker att det kommit lagom med krevader. :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar