Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotografer sökes till studio i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Är du intresserad av att hyra in dig i en studio några minuter från centrala Göteborg?

Vi är ett härligt gäng på FotostudionGbg som gärna tar in fler fotografer. Hyran är mycket förmånlig och bra utrustning finns på plats. Studion är belägen i centrala Mölndal i en fin lokal.

Om du bara vill hyra någon enstaka dag/några timmar går även det bra.

Maila mig på info(at)pernilladahlen.com

Är du intresserad av att hyra in dig i en studio några minuter från centrala Göteborg?

Vi är ett härligt gäng på FotostudionGbg som gärna tar in fler fotografer. Hyran är mycket förmånlig och bra utrustning finns på plats. Studion är belägen i centrala Mölndal i en fin lokal.

Är det " fotostudiongbg.se " ?
På hemsidan står det att adressen är

Bockhornsgatan 9AB
41317 GÖTEBORG
Gamla Masthugget

Har du några bilder på studion?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar