Annons

Fotografer sökes för ett spännande projekt i Grekland, Kroatien och Spanien sommaren

Produkter
(logga in för att koppla)

Lewold

Medlem
Hej

Sommaren 2010 finns det möjlighet för ett gäng duktiga fotografer att få en härlig upplevelse och samtidigt bygga på sin portfolio!

The Yacht Week började som en rolig grej mellan några vänner – fem år senare laddar vi inför sommaren 2010 och nästan 400 båtar är redan anmälda! Deltagare kommer från hela världen för att under några veckor i juli och augusti segla och träffa nya och gamla vänner. Vi letar nu efter duktiga fotografer som är sugna på att hänga med på en av våra båtar och hjälpa oss att dokumentera, vad vi tror, kommer bli årets roligaste veckor.

För att få lite inspiration så kan ni gå in på sidan:
www.theyachtweek.com

Datumen är enligt följande:
• Kroatien, 6 veckor mellan; 17 juli - 28 aug,

• Ibiza, 2 veckor mellan; 31 juli - 14 aug

• Grekland: 2 vecko mellan; 14 aug - 28 aug

OBS; vi letar efter kreativa fotografer som är nyfikna på att fotografera tillsammans och lära av varandra. Tillsammans hoppas vi lyfta varandra och komma på nya spännande idéer. Om ni kikar in på min sida här på fotosidan så kan ni se några bilder som jag tog förra gången jag var nere; bilderna heter ”On top of things” och ”Sophie on deck”. Båda bilderna är tagna tillsammans med övriga i gänget när vi försökte spåna fram intressanta bild-idéer.

Har du en eller två veckor över under sommaren 2010 och är sugen på att hänga med så är det bara att skicka ett mail till;
[email protected].

Hoppas att vi ses i sommar!

Ciao
Marcus
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.