Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotograf sökes!
- Trådstartare Piha
- Start datum
cla
Aktiv medlem
Aj!
Jag står också i groparna att "välja fotograf", så det är inte utan funderingar hur en skall bära sig åt.
Jag antar att du, Pia, är med i urvalsprocessen. Vad kan/kommer ni bedöma annat än tidigare uppdrag?
Det svåra i mitt fall är att jag söker en fotograf med fantastiska idéer, massa humor, som gärna bryter konventioner och "tänker utanför lådan". Visst kunde jag starta en tråd och be om roliga upplägg och förslag, men det känns väl fräckt med tanke på att det handlar om max en dags fotografering.
Förlåt om du upplever att jag kapade din tråd.
Jag står också i groparna att "välja fotograf", så det är inte utan funderingar hur en skall bära sig åt.
Jag antar att du, Pia, är med i urvalsprocessen. Vad kan/kommer ni bedöma annat än tidigare uppdrag?
Det svåra i mitt fall är att jag söker en fotograf med fantastiska idéer, massa humor, som gärna bryter konventioner och "tänker utanför lådan". Visst kunde jag starta en tråd och be om roliga upplägg och förslag, men det känns väl fräckt med tanke på att det handlar om max en dags fotografering.
Förlåt om du upplever att jag kapade din tråd.
Piha
Aktiv medlem
He he, näe jag är inte inblandad i urvalsprocessen, arbetar inte inom "kulturen" över huvud taget. Jag tipsar bara ev. intresserade på FS om annonsen.
Så, jag tänker varken söka jobbet eller är den som anställer.
För mig är foto en hobby och jag har inte högre ambitioner än så.
Så kapa på du.=)
Så, jag tänker varken söka jobbet eller är den som anställer.
För mig är foto en hobby och jag har inte högre ambitioner än så.
Så kapa på du.=)
Piha
Aktiv medlem
Senast ändrad: